Levering og returnering

Betaling

DXNMXRK modtager betaling med Dankort / VISA-Dankort, VISA, VISA Electron, Mastercard. Betalingen trækkes først fra din konto, når varen afsendes. Alle beløb er i danske kroner og er inkl. moms.
DXNMXRK bruger en godkendt betalingsserver, der krypterer alle dine kortoplysninger ved hjælp af SSL-protokollen (Secure Socket Layer). Det betyder, at dine oplysninger ikke kan læses.

Levering

DXNMXRK leverer på alle hverdage, ved bestillinger afgivet før kl. 12.00
Leveringstid 2-3 hverdage på nogle produkter.
GLS Pakkeshop: 49 kr.
GLS Erhverv: 49 kr.

Danske bestillinger til GLS Pakkeshop over 500,- leveret GRATIS!

Europæiske ordrer koster et fast gebyr på 150 kr. for alle ordrer.

Vi leverer IKKE til følgende lande:
Færøerne, Grønland og lande uden for EU (f.eks. Norge og Schweiz)

Når pakken er ankommet til pakkeshoppen, modtager kunden en SMS/e-mail, og pakken kan afhentes inden for 10 hverdage.

Klageadgang

Der gives 2 års reklamationsret i henhold til købeloven. Vores reklamationsret gælder for materiale- og/eller fremstillingsfejl. Reklamationen gælder ikke for fejl eller skader, der er opstået som følge af forkert betjening af produktet/tjenesteydelsen. DXNMXRK dækker returneringsomkostninger i rimeligt omfang.

Refusioner

Hvis der er aftalt en refusion, bedes du sende dine bankoplysninger, så vi kan overføre det aftalte beløb.

Fortrydelsesret

Der er 30 dages fuld returret på varer købt i vores webshop.
Perioden beregnes fra den dag, du modtager ordren.
Returneringsomkostninger skal afholdes af dig.
Fortrydelse skal anmeldes til os senest 14. efter købet, og fra fortrydelsesretten skal du returnere forsendelsen senest 14 dage efter.
Meddelelsen skal sendes via post til contact@dxnmxrk.dk. I meddelelsen skal du gøre det klart over for os, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret. Du kan også vælge at bruge vores standardfortrydelsesformular og sende den med retur.

Varens stand, når du sender den tilbage

Du hæfter kun for enhver forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og dens funktion. Med andre ord - du kan prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik. Alle mærker/papskilte og lignende skal være på varen, og eventuelt emballage, når du returnerer den. Hvis varen er prøvet ud over det, der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del af eller intet af købsbeløbet tilbage, afhængigt af varens handelsværdi. For at få hele købsbeløbet tilbage, skal du gøre det samme, som du kan i en fysisk butik. Du må prøve produktet, men ikke tage det i faktisk brug.

Klager - oversigt og links:

Hvis du har en klage over et produkt købt i vores webshop, kan du sende en klage til:

Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
Link: www.forbrug.dk

Hvis du er forbruger bosiddende i et andet EU-land, kan du indgive din klage i EU-Kommissionens online klageplatform. Platformen kan findes her: http://ec.europa.eu/consumers/odr/. Hvis du indgiver en klage her, skal du oplyse vores e-mailadresse: contact @dxnmxrk.dk.